sobota 5. července 2014

what's on my iphone

Ahoj všichni!

 Dnes jsem tu s článkem what's on my iphone kde vám vlastně ukážu, co mám v mobilu. Pro někoho nezajímavý téma, někoho to zajímá :) já mám osobně tyhle videa/články ráda, protože takhle přijdu na nový aplikace a tak :) tak asi jdeme na to!

Začla bych asi tím, že mám iphone 5 bílý s pamětí 16gb, která mi zatim stačí :)  (tohle není moje fotka, je z we♥it)



Na uzamčené obrazovce mám fotku s nejlepšíma kamarádkama :)


Když ho odemknu tak tam mám heslo :) podle mě, je to mnohem lepší, než to mít bez hesla, protože se vám do toho mobilu jen tak nikdo nedostane a vy máte lepší pocit :) moje heslo ví jen pár lidí, kterým opravdu věřím :) 


Na první stránce (hlavní stránce) je na ploše Justin a mám tam ty aplikace co už tam byli a pár co jsem si přidala, jako facebook, messenger, twitter, snapchat a big day. Mohli jste si všimnout že mám složku Nepotřebné. tam mám aplikace, co buď nepoužívám, nebo jenom málo.


Můj facebook ani snapchat vám dávat nebudu, ale tady je můj twitter, kde si mě můžete follownout (@xxvaleriee) :) 


A pak k aplikaci big day. Tahle aplikace vám odpočítává dny do události, kterou tam zadáte :) já tam máme právě tyhle :) mám tu placenou verzi, kde si můžete dát událostí víc, ale pokud chcete neplacenou, tak se jmenuje big day lite a tam si můžete dát jen jednu událost :)



 Dole na liště mám telefon, instagram, zprávy a whatsapp, což jsou aplikace, které používám nejvíce. 


Zde je můj instagram:  (@mrsvaleriee)


Na druhé stránce mám složky :) ostatní, hry, sociální, fotky.

 

v

Ostatní, tam mám SloPro, kde natočíte video, nebo nahrajete video a to se zpomalí, nebo zrychlí, je to fakt sranda :D Shazam je aplikace, která je na vyhledání písničky, kterou neznáte. Hraje v rádiu písnička a vy kliknete na aplikaci a ono vám to zjistí tu písničku :) Spotify je aplikace, kde zadáte třeba: workout music a ono vám to najde písničky, který se hodí na cvičení, já tu aplikaci používám hlavně na to cvičení :) One Word je aplikace, kdy vám každý den přijde upozornění na nové anglické slovo, vy si tam můžete pustit, jak to zní, ukáže se vám překlad a i použití ve větě. We♥it snad všichni znají, já tam hledám vlastně všechny moje tapety :) HM je aplikace, kde se můžete kouknout, co je nového v HM a tak :) 

Hry, tam mám jenom My Tom a fruit ninja v podání kocoura ze Shreka :D

Sociální, tam mám Ask.fm, YouTube, Shots a Vine :) 

Fotky, tak tam mám logicky programy na upravování fotek, VSCOcam miluju na efekty, ale i ořezávání, jas a tak :) moldiv na koláže, retrica, tam se fotíte rovnou v efektu, squaready, bez týhle aplikace bych na instagram nepřidávala fotky, protože já na instagram přidávám fotky jen takhle, v tom čtverci to nemám ráda. Squaready for video je to samý pro video :) photo vault je aplikace kam nahrajete fotky, který nechcete aby někdo viděl a dáte si to pod heslo :)



A to je vlastně všechno, co mám v mobilu :) mě to stačí, jsem spokojená a na svym mobilu jsem závislá! Tak zase příště!


Kisses, -Lery:-*

 


1 komentář: