sobota 19. července 2014

holidays 2014 co bylo, je a bude

Ahojte všichni,

 po 14 dnech píšu další článek a musím říct, že mi to chybělo ! Tenhle článek bude o prázdninách, kde vám napíšu, co už jsem dělala a co plánuju, jaké články plánuju a tak :)



 Zatim jsem toho za ty první dva týdny prázdnin stihla celkem dost a ještě toho dost plánuju a obávám se, že to ani nestihnu. Na začátku prázdnin jsme měli rozlučku se třídou, byla jsem s kamarádkama a pak jsem chodila na brigády, kde jsem si vydělala celkem slušný peníze :) byla jsem v Praze s taťkou, protože jak víte, psala jsem tu mini haul :) byla jsem s babičkou a mamkou na Kunětické hoře a na nákupech v Pardubicích..teď jsme byli pod stan v kempu Osika a kdo mě sleduje na instagramu, tak mohl vidět jednu fotku :D no a teď co plánuju, tak to je že budu jezdit zase s taťkou po pracovních cestách, taťka totiž hodně jezdí kvůli práci a já jezdim s ním, většinou někde spíme a máme i svůj program :) už asi po 3x bychom měli jet do Bedřichova, pak po 2x do Zlína, do takovýho hezkýho hotelu, do Znojma a vypadá to i na Ostravu a tam se strašně moc těšim, protože jsem tam nikdy nebyla :) V srpnu máme jet do Bulharska, tak tam se moc těšim a na co se straaaaaaaašně těšim je to, že bych měla na 90% jet na Slovensko, kde mám kamarádky, jednu (Sophie) už jsem viděla , byla jsem s ní na koncertě Miley a druhou jsem ještě neviděla(Lenička), ale 'známe se', píšem si už přes rok a hrozně moc bych jí chtěla vidět, takže doufám, že to vyjde!! taky bych chtěla jet do Prahy, mám tam kamarádku Verču, kterou už jsem rok neviděla a další kamarádku Aničku, kterou už bych zas ráda viděla!

Rozhodně toho plánuju ještě dost a moc si ty prázdniny užívám a doufám že vy taky! A moc děkuju za téměř 3000 zobrazení :) moc mě to těší!♥

Kisses, -Lery:-*

Žádné komentáře:

Okomentovat