čtvrtek 3. července 2014

mini haul - prague

Ahojte všichni !

 Dnes vám chci ukázat takovej můj mini haul z Prahy, kde jsem včera byla :) . Nakoupila jsem víceméně, to co jsem chtěla a já vim, že na nákupy se o prázdninách ještě dostanu :)




Takže v House jsem si koupila dvoje sluneční brýle (jo, dvoje :D jsem posedlá slun.brejlema a tyhle byly ve slevě) byly jen za 79,-, takže neberte to.


A pak jsem si tam koupila plavky, který jsem strašně moc chtěla. Tyhle plavky má teď hodně američanek, celebrit, včetně Miley a mě se strašně líbily :) a našla jsem je!!!! jsem z nich nadšená :) stály 199,- (neber to)


Pak jsem byla v Sinsay, kde jsem si koupila náramek a pak dárek pro kamarádku, kterej vám sem dát nemůžu (co kdyby si to přečetla) ten náramek se mi hrozně líbil, ani nevim proč :) stál asi 29,-



Pak jsem si koupila v Tailly Wejl kraťasy, opět jsem z nich nadšená, hrozně se mi líbila barva, styl a seděly mi :)


V New Yorker jsem si koupila tílko a ten 'crop top', prostě to kratší tričko :) na fotce to tak nevypadá, ale ve skutečnosti je kratší :) triko i tílko stálo 129,-


Pak jsem si kupovala starbucks, jídlo a tak, ale to sem dávat nebudu :D byly to sice malý nákupy ale já jsem spokojená a zase příště!! :) 

Kisses, -Lery :-*





2 komentáře:

  1. Krásne veci :-) odkiaľ máš plavky ?

    OdpovědětVymazat
  2. Všechny věci jsou hrozně moc luxusní! :) Máš boží styl ^^
    http://jeanne-s-world.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat