pátek 20. června 2014

CHILDHOOD TAG

Ahojtee všichni :) !

 Dneska jsem tu s dalším TAGem, který se jmenuje CHILDHOOD TAG, jak jste si už přečetli. Jedná se TAG o dětství, překvapivě :D . Jedná se o 10 otázek, na které se budu snažit odpovědět co nejvíc stručně. Jinak nám zbývá už jen tak týden do prázdnin! Těším se strašně moc, ale na druhou stranu se vůbec netěšim na to, že opustim základku, protože se mi bude fakt stýskat, ale o tom možná jindy. Jdeme na TAG.





1. Oblíbená vzpomínka.

Tak úplně nevim, co bych měla považovat za svojí oblíbenou vzpomínku, ale mám hodně vzpomínek ze školky, z prvního stupně na základce, taky s rodinou na dovolených a tak, takže nemůžu určit mojí oblíbenou :) 

2. Věc nebo zážitek, který byl povedený, ale pamatuješ si ho jen z vyprávění?

Tak to bude asi to, že jsem měla imaginární kamarádku, která se jmenovala Kabetka (absolutně nevim proč, ale byly mi 4 a prostě to bylo asi skvělý jméno ! :D ) no a s tou jsem podnikala všechno :D, teď to vypadá, jakože jsem neměla kamarádky, nebo tak, ale tak to nebylo, jen jsem měla velkou představivost :D .

3. Oblíbená sladkost.

Tak moje oblíbené sladkosti byly rozhodně : nutella, chupa chups lízátka, žvejky, pak kinder sladkosti a to mi zůstalo doteď :) :D 

4. Oblíbený seriál.

Tak pokud se jedná o ty fakt vyloženě dětský, tak já milovala večerníček, vždycky jsme s taťkou zasedli, já už byla vykoupaná, vzala jsem si pribináčka a to bylo něco úžasnýho! :D mám to natočený, tak proto tak vím :) A jinak jsem milovala přátelé, ty miluju doteď a jinak jako nic moc nevim . 

5. Oblíbená hra.

Oblíbenou hru jsem asi neměla :O 

6. Oblíbená věc, co jsem dělala jako dítě a chybí mi to.

Tak to bude celkově ta 'bezstarostnost'. Každej se o mě staral, zajímal a tak :D má to své výhody.

7. Oblíbená třída.

Rozhodně to bude školka a první stupeň, ale druhej mám taky moc ráda, takže asi všechny :) 

8. Oblíbená fotka.

Tak pokud by šlo o fotku, kde jsem jenom já, tak by to byla asi tahle, ale mám jich spousty! 


Pak mám moc ráda tyhle fotky s mamkou a taťkou :) 


A pak s mojí milovanou, nejmilovanější kočičkou, která semnou byla od narození, byla něco jako moje sestra, milovala jsem jí, ona mě, nikdy si na mě nedovolila, když jsem byla malinká, naopak semnou ležela v posteli, fakt mě milovala a já jí taky. Bohužel nás 16.8.2012 opustila :( 


9. Oblíbené jídlo.

Já jsem odmalička jedlík, takže jsem jedla ve směs všechno :) :D 

10. Co je nejlepší na tom být dítě? 

Jak už jsem jednou psala, je to bezstarostný život, všichni se o vás starají a nejlepší je to, že nemusíte chodit na záchod, ale můžete si ulevit, kdykoliv chcete :DD . 

Doufám, že se článek líbil a rozhodně zanechte komentář a navštěvujte dále můj blog ! :)

Kisses, Lery :-* 



3 komentáře:

  1. Páni.. Škoda, že už nepíšeš. Moc hezky se to čte ^^
    - Tony

    OdpovědětVymazat
  2. Hrozne mi chybis, Valinko. Dneska ti budu psat dalsi dopis, kterej poslu co nejdriv ❤️

    OdpovědětVymazat