neděle 15. června 2014

bangerz tour vienna - concert miley cyrus


Ahoj všichnii :)

 Opět po hoooooooodně dlouhé době jsem opět tu. Vím, že to blogu nespěje, když nejsem aktivní a vím že vás to nebaví a že nemám moc čtenářů, ale opět jsem toho měla strašně moc, byli jsme se školou na týden na výletě, pak jsem měla právě koncert, o kterým bude dneska článek, no a pak jsem byla v nemocnici na operaci s kolenem, odkud mě v pátek pustili :) konečně
 Jak už jste si logicky přečetli, článek bude o koncertu Miley, jedna z mých největších idolů, a to už odmalička :) pokud jí nemáte rádi, tak to nečtěte a počkejte si třeba na další článek :)



 Začneme od začátku, jak jsem se ke koncertu dostala :) . Miley prostě řekla, že bude tour, ale že bude jen pro Ameriku, já ale pořád doufala, že bude i pro Evropu a tomu se tak stalo a zveřejnila datumy pro Evropu, ale ''nejblíž'' tam byl jen Frankufurt a to je od místa, kde bydlim sakra daleko a tak jsem měla smůlu. Na koncert jsem měla našetřeno a těšila jsem se, že přidá Vídeň, protože s Českem jsem popravdě nepočítala(kdo taky jo). Už jsem i zpracovávala taťku, aby mě tam odvezl a všechno bylo domluvené. Byla jsem strašně smutná, když tam Vídeň nebyla, ale co se nestalo! Jedna fan stránka na fb o Miley napsala, že  bude i ve Vídni!!!! hned jsem koukala na její ofic.stránky a tam nic. Říkala jsem si, že jde asi jen o drb, ale stejně jsem začala zase věřit. Druhý den to bylo na ofic.stránkách a já se doslova rozbrečela štěstím a začala ječet a to vám potvrdí mamka, taťka i ségra, všichni u toho byli a koukali na mě jak na zjevení. Hned jsem běžela za mamkou, začala jí objímat a brečela jsem (neovládla jsem se), další den byly lískty k prodeji a já si hned ten den koupila Golden Circle a byla jsem happy. Začalo mé odpočítávání, 172 dní. 

Pak už to bylo jen 100 dní, měsíc, 10 dní a najednou nastal den D, den M, den C, to je fuk, prostě MY BANGERZ TOUR DAAAY. Ale co se nestalo :) ráno jsem se probudila s horečkama, bylo mi strašně špatně, motala se mi hlava a to jsem ve škole ještě potřebovala dopsat ňáké důležité testy. Do školy jsem teda nešla a doma ležela, potila se, pila čaj, vzala jsem si prášek a snažila se spát. Chtělo se mi brečet při pomyšlení, že mám za 12 hodin jet na Miley a ležim doma s horečkama. 

Kolem 12 už se mi dělalo líp a tak jsem se pomalu připravovala, vyžehlila jsem si vlasy, namalovala se, oblíkla se, sbalila si pár věcí jako: peněženku, lístek, sluchátka, nabíječku na mobil, mobil samozřejmě a pak do auta ještě prášky, kdyby mi náhodou bylo zase špatně a pak jsem si ještě sbalil CD Bangerz, abysme s taťkou mohli poslouchat :) :D . 

Vyjeli jsme asi v 13:30, což bylo půl hodiny po tom, co jsme chtěli opravdu vyjíždět, ale do Vídně to nemáme tak daleko a koncert byl začínal v 19:30, takže pohoda :) . Nehorázně jsem se těšila, nemohla jsem se dočkat! Měla jsem na sobě kraťasy (i když jsem věděla, že je tam bude mít každej a FAKT JE TAM KAŽDEJ MĚL), ale mě je to strašně pohodlný a i když nemám ráda svoje nohy, tak v sukni si přijdu hůř, tak jsem si vzala kraťasy, tílko, conversky a pak řetěz na krk :P . 

Když jsme zasedli do auta, ještě jsme se stavovali k mamce do práce, mamka mi řekla, ať si to užiju a jeli jsme. Hned jsem usnula. Já v autě prostě usínám. Musela jsem si vzít dozadu, protože  vepředu na mě pařilo sluníčko a nedělalo mi to dobře.

Naše prvná zastávka byla ňáká benzínka, kde jsem ani nevylezla z auta, taťka jen nabral benzin a jeli jsme. Další zastávka byla ve Znojmě a tam jsem taky nevylezla z auta, taťka se jen stavoval do naší oblíbené zmrzlinárny ve Znojmě, kde maj tu nejlepší zmrzlinu v ČR ever. Já ale protože mi nebylo dobře, tak jsem si vzala tříšť, s doměním, že to bude tříšť, ale bylo to smetanový a tak jsem snědla trochu.


Cesta do Vídně se mi zdála nekonečná, v autě bylo teplo, venku nám to ukazovalo 37 stupňů. Když už jsme byli v Rakousku, tak mi přišla SMS od kamarádky Aničky, že už je ve Vídni a že stojí v koloně. My jsme tam taky skončili :) tak jsem udělala aspoň fotky z auta, i když nejsou kvalitní, tak jsem se aspoň nenudila.







Když jsme dojeli k hale, bylo tam strašně moc smilers, zaparkovali jsme a když jsme vylezli z auta, myslela jsem, že umřu. Bylo větší teplo, než když dojedete k moři. Fakt hrozný teplo. Napsala jsem Aničce že už jsem na místě a ona, že přijde. Naštěstí jsme si stouply do stínu a tam jsme byly celou dobu. Byla jsem ještě domluvená s jednou slovenkou Sophie a tak jsem se ještě našla s ní a šly jsme zpátky za Aničkou, s kterou jsme byly až do tý doby, co jsme se musely v hale rozdělit, kdy ona šla najít své místo na sezení a my šly do fronty GC. Ještě jsme si vevnitř se Sophie koupily trička a šly jsme.




Se Sophie jsme čekaly ve 'frontě' na golden circle, kde ještě dávali náramky těm, co je nesehnali před halou a pouštěli nás konečně na místa.

 


Když jsme si našly svoje místa, tak jsme musely udělat selfie :D 

  
V 19:30 začal předskokan Dj, který zahrál písničky, co jsme znaly, ale i ňáký rakouský, takže jsme byli uplně mimo :D 




Skončil v 20:00 a pak jsme hodinu čekali na Miley. Bylo to strašný, nebylo mi vůbec dobře, už jsem nemohla stát, protože jsem ještě nebyla 100% ve svý kůži, musela nám tam dát napít jedna holčina ze Slovenska, která byla strašně hodná a fakt jí ještě jednou moc děkuju jestli to čte, což asi ne :D :) Ale jakmile začal koncert a objevila se Miley hlava, jako bych zapoměla na to, že mám žízeň, že mě bolí nohy, záda a začala jsem strašně ječet a začalo to, KONEČNĚ.


Strašně jsem se klepala, ječela, brečela, přesně jako na Justinovi. Prostě ten pocit, že uvidíte jednoho z vašich největších idolů, kterýho milujete a ještě tak strašně dlouho, je to totálně NEJLEPŠÍ POCIT. Potom Miley zamávala ze svý pusy a sklouzla se po jazyku, úžasný, mávala, usmívala se, byla strašně krásná, roztomilá a já se tak těšila až promluví! A najednou jen: Hello Vienna! A můj život byl kompletní ♥ :D Pak řekla : so motherfucking noise! a začalo to. Začala písničkou SMS, což začíná každý koncert a začala velká párty.



Potom následovalo 4x4.



Nebudu vám to tady vypisovat po písničce, ale popřidávám fotky, k některý něco napíšu a tak :) 

Love Money Party



My darlin'

No a teď přišlo něco naprsto úžasnýho, Miley přišla k nám, ale jako fakt hodně blízko. Fotka oddaluje, takže jsem byla blíž, ale stejně, panebože, byla fakt strašně blízko, možná by se mě i dotkla, ale chybělo mi kousek, bylo tak krásná, skutečná a kdlnflksdnf.




FU



 Do my thang
 



Pak přišlo slavné Mileyno plivání, bylo to poprvé, co jsem chtěla, aby na mě někdo plivnul :D


 


Get it right

 

A pak pro mě hodně významný cant be tamed, strašně jsem se těšila na toho Floyda a když se tam objevil, normálně jsem začala strašně brečet, byl to můj strašně oblíbenej pes Miley, milovala jsem ho. Byl neuvěřitelně obrovský.





Pak přišlo Adore you, Drive a Lucy in the sky with diamonds a taky mluvila o Floydovi :(


Pak šla Miley na acoustic set, což bylo podium na druhé straně arény, takže jsem celou dobu koukal jenom na plátno a mám z toho hezký fotky :) zazpívala cover na hey ya, jolene a rooting for my baby :) 





Pak se vrátila zpět na podium 'k nám' :) a zazpívala 23 a on my own, při kterých mi bylo špatně, takže mám málo fotek :(







 (koukala na náááás, aáááááá)

Someone else

A pak přišla slavná písnička, při které si nasedne na obří párek v rohlíku a vznáší se vzduchem a mává všem a zpívá tu mojí oblíbenou část, kterou konečně umim nazpamět :D 
Love is patient
Love is selfless
Love is hopefull
Love is kind
Love is jealous
Love is selfish
Love is hopeless
Love is blind


Vypadalo to jako kdyby se s náma už loučila a pár lidí kolem nás už odešlo ale já věděla že ještě budou 3 písničky a to We cant stop, Wrecking Ball a Party in the USA





Wrecking ball

Před wrecking ball Miley dlouho nic nezpívala, neukazovala se a tak jsme začali všichni řvát wrecking ball wrecking ball, což jsem si bohužel nestihla natočit ale bylo to úžasný a pak začala ta melodie a my začali zpívat s Miley, podle mě jsme to asi všichni nejvíc prožívali . 



 
Party in the USA

Před tou byla celkem dlouhá pauza, asi kvůli těm kostýmům, co měli na sobě a celkový show. Byl to ÚŽASNÝ, ty konfety na konci ! Samozřejmě jsem si nachytala.





Pak jsem si ještě udělala fotky kousek za halou a jeli jsme domů .


Naprosto jsem si ten koncert užila, Miley je neuvěřitelně krásná, má neuvěřitelně božskej hlas, je fakt výborná zpěvačka, má fakt vymakanou skvělou show, komunikuje s fanoušky, opravdu je miluje a ten kdo jí uráží by měl jít na její koncert a poslechnout si ten její perfektní hlas. Je opravdu úžasná a já bych na její koncert šla ještě jednou a pak ještě jednou a pak ještě jednou, prostě pořád, opravdu moje obrovská inspirace, miluju jí♥ Víc fotek a videí na mém instagramu: mrsvaleriee ( http://instagram.com/mrsvaleriee# )

Kisses, -Lery:-*





4 komentáře:

  1. Super článek :3
    http://nikolapribylova.blogspot.cz/#_=_

    OdpovědětVymazat
  2. Uzasnej clanek.. Jako bych tam byl ^^ umis strasne hezky popisovat udalosti.. Prosim pokracuj ^^ jinak na zacatku clanku jsem byl nemocnej s tebou �� uzasny ❤️

    OdpovědětVymazat