sobota 26. dubna 2014

my hair care routine + my hair history

Ahojte!

 Dlouho už nebyl článek, OPĚT, ale měla jsem přijímačky, tak jsem na to vůbec ale vůbec neměla čas. Dnešní článek bude o mých vlasech. První část bude historie mých vlasů, což vám jen rychle popovídám o tom, jak se vyvíjely mé vlasy (zní to divně, ale prostě nevim jak to mám říct). A v druhé části vám představím mojí péči o vlasy.




hair history

 Začnu asi tím, že moje vlasy už odmalička nebyly rovné, ale vlnité až kudrnaté. Jako malá jsem to neřešila, ale čím víc rostu, tím víc řeším vzhled a tím víc mě štve, že mám vlasy, které jsem si zrovna nevysnívala. Abych to upřesnila, líbí se mi vlnité, i kudrnaté vlasy, ale málokomu to sluší a mě přijde že mě rozhodně ne. Navíc o kudrnaté vlasy je strašně moc péče a to mě taky štve. Takže když mi bylo pár let, měla jsem špinavě blond kudrnaté vlasy. Když jsem vycházela školku a šla do první třídy, ty kudrliny se mírnily a měla jsem je čím víc do rovna a měla jsem je jen mírně zvlněný.
 Někde v šesté třídě jsem byla poprvé na blond melírech a pak jsem tam šla celkem hodněkrát, takže jsem byla blonďatá. Pak jsem si to nechala odrůst, protože už jsem to nechtěla, no a když už jsem to měla téměř odrostlý, tak jsem si nechala udělat ombre. Ombre se mi strašně líbilo, tak jsem si ho musela nechat udělat a musím říct že jsem byla nadšená a spokojená. Teď už to nechci, protože mi to zničilo vlasy a mám je více vysušený.

hair care routine

 Co se týče péče o vlasy, hodně střídám produkty. Jak šampony, kondicionéry, tak ostatní věci. Už jen proto, že chci pořád zkoušet něco nového, tak také proto, že šampony by se měly střídat, aby si vlasy 'nezvykly'. Teď jsem za poslední dobu vyzkoušela a používala tyto šampony a každý vám jen rychle stručně popíšu.


LOREAL ELSEVE(první zleva)

Tenhle šampon jsem měla už několikrát a musim říct, že je skvělej! Vlasy jsou po něm hrozně hebký a voní krásně :) Stojí okolo 60,- - 80,- , už si moc nevzpomínám a koupíte ho snad kdekoliv. 

TIMOTEI pure(druhý zleva)

Tenhle šampon jsem si poprvné koupila asi před rokem. Je bez silikonů, parabenů, voní krásně a vlasy jsou po něm svěží, hebký a voní! Stojí okolo 60,- a koupíte ho opět např. v drogerii, supermarketech a je k němu i balzám, ale ten jsem nikdy nezkoušela.

TIMOTEI precious oil(třetí zleva)

Tenhle šampon je teď nový a já ho musela hned vyzkoušet, je s oleji a pro suché vlasy, což je pro vlnité vlasy to nejlepší. Zatím jsem ho použila 3x a musím říct, že mě zatím vyhovuje. Cena opět okolo 60,- a dostupnost drogerie.

PANTENE(čtvrtý zleva)

Tohle je taky jeden z oblíbených! Přijde mi hodně podobný jako timotei pure :) 

PANTENE(páty zleva)

Tento pantene je pro lesklost a hebkost vlasů a přišel mi fakt skvělej! Vlasy po tom byly lesklejší a více hebké, takže opravdu super. 

 Další vám ukážu kondicionéry.



PANTENE(první zleva)

Tenhle kondicionér jsem si koupila k šamponu, který jsem vám též představila a měla jsem ho fakt ráda! Vlasy byly více hebké, lesklé a celkově vypadaly zdravější, takže fakt super! :) 

BALEA(uprostřed)

Tak tohodle miláčka jsem měla doma nejmíň 3x a je to fakt super věc! Je to pro hnědé vlasy, obsahuje hnědé pigmenty a proto vám to vlasy mírně zabarví, nebo jak to říct. Mám totiž ombre, jak už jsem zmiňovala a snažím se zmírnit tu blond barvu a co nejvíce se jí zbavit. Tenhle kodicionér mi moc pomohl a už to nemám tak blond! 

TIMOTEI(poslední)

Opět jsem si tento kodicionér koupila k šamponu a teď tu dvojici používám a zatím mi přijde skvělá! Takže taky dobrý :) 

A teď masky.


GLISS KUR 

Tuhle masku mám teď nově, takže nemůžu posoudit, použila jsem ji asi třikrát a zatim můžu říct jen to, že krásně voní, má úžasnou strukturu a vlasy jsou po ní neskutečně hebký. 

LOREAL ELSEVE 

Tuhle masku jsem si koupila k šamponu a kondicionéru, který jsem vám nepředstavila, protože už ho nemám doma. Krásně voní, vlasy jsou jemné a lesklé. Fakt jí můžu doporučit, protože je moc super.


 Tady je ještě olejíček, co používám vždycky po umytí vlasů, někdy i když mi přijdou vlasy sušší. Vždycky si ho vmasíruju do konečků. Krásně voní, ale už se bohužel nedá sehnat a dochází mi, takže mám počíháno na ještě jeden od Balei :) 


 Tady jsou ještě věci co nepoužívám každý den, jen v některých situacích a to suchý šampon od Balei, který použiju, když se mi vlasy přijdou mastný a tak si ho nastříkám do vlasů, vmasíruju pomocí ručníku a už to není tak hrozný :) . A pak sprej od Loreal Paris, což je sprej, když si žehlíte, fénujete, nebo nějak jinak tepelně upravujete vlasy. 

 

 A tady jsou hřebeny, nebo spíš kartáče, co používám. První je růžovej tangle teezer a druhej je kartáč, co si mamka koupila u kadeřnice.  




Doufám, že se článek líbil! 
XOXO, vaše -Lery :* 





1 komentář: