sobota 12. dubna 2014

believe premiere

Ahooj všichni!

 Po opět delší době je tu nový článek! Tentokrát to bude o dnu, kdy jsem byla na premiéře filmu Believe, což je film o Justinovi a já ho prostě musela vidět mezi prvníma v čechách, takže jsem nemohla chybět na premiéře. A protože jsem chtěla zase vidět holky z Beliebers skupiny na facebooku, tak jsem jela do Prahy! Ten den byl fakt super a dneska vám to jen tak rychle shrnu. Pokud jste na tom filmu nebyli a chystáte se, radši to nečtěte, protože tady budou 'spoilery' :P :)






 Tenhle film měl premiéru už na Vánoce, ale nemůžeme se divit tomu, že u nás je to až v dubnu. Trošku smutný, když v Americe už se radujou z DVD a my z toho, že to máme v kině :) . Na ten film jsem se strašně těšila, protože je to prostě Justin a navíc když jsem viděla ten trailer a ty úryvky z toho a tak, nemohla jsem se dočkat!!! Už u traileru jsem brečela a pak když se uveřejnilo na YT prvních deset minut, tak u toho jsem strašně brečela, takže mi bylo jasný, že v kině to budu snášet těžko:D

 Na premiéře jsem teda byla v Praze, na Andělu, 10.4 v 18:00 :) Měla jsem sraz s pár beliebers a pak se přidávalo víc a víc. V kině nás tolik nebylo, ale to jsme věděli. Mně to bylo ale uplně jedno, protože to prostě bylo Believe movie a to, že je to v kině, pro mě bylo úžasný. 
 Už když film začal, tak jsem byla naměkko, i když jsem těch prvních deset minut viděla. S beliebers jsme zpívali, brečeli a pořád se smáli. V tom filmu jsou vtipný i smutný věci, ale nejvíc se mi líbí, že tam Justin mluví o celym tom 'hejtování' na něj, jak se k tomu staví a hlavně že tam mluví víc k tý události jak se stala v tom Londýně, s tim blbym paparazzim. Nejvíc jsme asi brečeli při části s Avalannkou, protože nám všem chybí, i když jsme jí neznali, tak jde vidět, že to Justina zlomilo, že Justinovi chybí a prostě je to strašně smutný a život je fakt nefér. Nevím co víc k tomu filmu říct, byl to prostě úžasnej film, skoro celej jsem ho probrečela, protože mi to hrozně připomnělo Vídeň, ale i proto, že jsem si uvědomila, jak moc ho miluju a jak moc je to úžasnej člověk. Ten film by se měl pustit každej, kdo má Justina aspoň trochu rád, ale i ti, co o něm maj pochybnosti, nebo ho rádi nemají, třeba změní názor :) 
 Když jsme pak odcházeli, ozvala se rána a on někdo bouchnul do tý plastový vytríny či co a Justin spadnul :(:D 




Nakonec jsme se tam pak ňák bavili a tak a pak někdo zdrhnul s tim obřim kartonovym plakátem, tak jsme šli za nima a pak jsme se tam o něj prali, povídali si, fotili se a tak :) Konečně jsem se viděla s Aničkou Šulcovou a prostě to bylo hrozně fajn :) Zase jsem poznala nový lidi, s některýma se víc sblížila a bylo to fakt hrozně super :) Já jsem pak musela jít, tak jsem se rozloučila a šla za taťkou a pak už jsme jen jeli domů a já mu vyprávěla a tak :D:) 


Kisses, -Lery 




1 komentář: