pondělí 31. března 2014

Justin Bieber concert

Ahooj!
 jelikož bylo včera 1.výročí koncertu Justina ve Vídni a já jsem tam byla, tak mi přišlo jako dobrý nápad napsat článek o celém tom dni, jak jsem to prožívala a jaký byl koncert.








 Protože miluju Justina Biebera, což už asi někteří z vás ví, tak mým snem bylo jet na jeho koncert. Když Justin oznámil že chystá druhé tour, tak to semnou nijak nepohlo, protože jsem si myslela, že bude jen po Americe, nebo když už po Evropě, tak ne někde kolem nás. Ale stalo se, že jednou přišel datum pro Evropu a byla tam Vídeň, pak Hamburg, nebo ještě Frankfurt mám pocit a já jsem si stejně řikala že Vídeň nic moc asi. Jenže pak jsem se začala dozvídat, že do Vídně jede strašně moc češek a slovenek, tak jsem chtěla taky. Asi dva měsíce před koncertem jsem kontaktovala jednoho pána co měl ještě Golden Circle (což je stání u pódia) a normální stání. V tu dobu mi to ale naši nedovolili, ale já jsem to pořád zkoušela a zkoušela a nic. Pak ale jedna slovenka na facebooku psala že prodává lístek na stání za 56 euro mám pocit, tak jsem jí napsala a měla jsem to štěstí, že jsem byla mezi prvními a teď už mi to naši dovolili, lístek mi holčina poslala hned, ale trochu trvalo než mi to přišlo. Lístek mi přišel 27.3 což byli tři dny před koncertem!!! Takže jsem to měla jen tak tak!

 Nastal ten onen den D. Tu noc jsem vůbec nemohla spát, pořád jsem přemýšlela jaký to asi bude, jak to tam bude vypadat, jaké budu mít místo, jestli se něco nepokazí a tak. Ráno jsem vstala před devátou, což se normálně nestává a dala jsem si snídani. Na koncert mě vezl taťka a vyjeli jsme kolem 11 hodiny. Na sobě jsme neměla triko Justina, vlastně nic s Justinem, protože jsem tričko nemohla najít a nic, co bych si mohla vzít jsem neměla. Měla jsem s sebou nabitej foťák, mobil, lístek, peníze a to bylo asi všechno. Cesta do Vídně byla fajn, poslouchala jsem písničky ať jeho, tak i jiný, natáčela jsem videa a musim říct že jsou fakt vtipný, haha:D. Když jsme dojeli do Vídně, vůbec jsme nemohli najít halu, tak jsme se museli různě ptát. Potom jsem volala mé nynější kamarádce Verče, kde jsou, protože jsem se tam s ní měla sejít. Ale nesešla, protože už jsme se pak nemohli najít, ani dovolat. Mrzelo mě to, ale co. Před halou bylo narváno a taťka se mě bál tam nechat. První neskutečnej okamžik byl, když jsme tam stáli a teď začali holky strašně pištět, co se nestalo! PROŠEL TAM JUSTIN, prošel tam ten Justin, kterýho znám jenom z fotek, videí a písniček, moc jsem ho neviděla, viděla jsem jen čepici, nohy a bodyguardy co ho tam strážili. Prošel vlastně vevnitř tý haly do MnG sálu. No, pak jsem se tam přidala ke slovenkám a do haly jsme přišly spolu. Nejdřív pouštěli lidi, co měli GC (Golden Circle) a stání, což jsem měla já. Byla jsem docela blízko od vstupu, takže nás pouštěli mezi prvníma a taky jsem měla dobrý místo, což bylo skvělý. Když jsem vešla do haly, běhali tam holky, kluci, pištěli, kupovali si věci s Justinem, běželi na záchod, pomalovávali si ruce JB , JUSTIN, BELIEVE a tak. Já jsem teda na ruce měla JB v srdíčku a pak na tváři JB . První co jsme si s holkama koupili byly takový blikátka, kde je napsáno Justin a BELIEVE.




 Když jsem vstoupila do haly a viděla to pódium a ty lidi, tak jsem měla motýlky v břiše. Bylo to něco neuvěřitelnýho a krásnýho. Hned jsem si stoupla na místo a čekala jsem. V půl osmý vystoupil předskokan rakušan James a něco tam vykládla, já mu nerozumněla a myslim, že jsem nebyla jediná, protože jsme ho ani neslyšeli, ale vždycky, když řekl Justin, tak jsme ječeli! Doteď si pamatuju jednu písničku, nebo spíš takovou větu, kterou jsme po něm měli opakovat a to bylo : I'll be there , by your side . Ta písnička byla hezká a když si zadáte do YT James , Vienna, Believe tour, něco takovýho, tak vám to určitě vyjede :).




 Justin měl zpoždění a 'přiletěl' asi v devět. To byl tak strašně silný okamžik, když tam začal ten odpočítavač, pak už to byly jen vteřiny a my počítali, ječeli a nemohli se dočkat. Pak tam ten černoch povídal text, který jsem moc neslyšela, ale pak jsem si našla co tam říká, ale to sem asi psát nebudu, jinak to bude kilometrovej článek :D, už teď je dlouhej. Justin přiletěl a mě se z očí spustily vodopády slz. Protože jsem viděla člověka, kterýho od svých 10 let miluju,podporuju, poslouchám a jen ve snu mě napadlo, že bych jednou byla na jeho koncertě. První věta, co jsem slyšela z jeho úst byla Let's go Vienna! Omg, to bylo úžasný slyšet jeho hlas, byl tak reálnej a tak aaaa, já to neumim popsat prostě PERFEKTNÍ. Už v tu dobu jsem nechtěla, aby ten den skončil. Začal písničkou All Around The World, kterou začínal každej koncert BT. Pak následovala Take You, zazpíval i Catching Feelings, Fall, Be Alright, Believe, Die In Your Arms, Beauty And Beat, Love Me Like You Do, Boyfriend, As Long As You Love Me, ale i starší, jako Somebody To Love, One Time, Eenie Meenie, Baby, One Less Lonely Girl, což byla krásná holka a já jí pak viděla z metru ale to později (slfndlknfsd). Nejvíc jsem brečela asi při All Around The World(protože to byl začátek), pak Fall, Be Alright, Believe, Baby, One Time, One Less Lonely Girl, Eenie Meenie a Never Say Never měly podle mě tu nejlepší atmosféru, všichni jsme skákali, bylo tam strašně moc světel, uplně jsme ho přeřvali a bylo to prosě úžasný, i Beauty And Beat bylo skvělý jak jsme řvali JUSTEEEEN a pak jsme rapovali Nicki a zařvali JUSTIN BIEBER!! Nebo před One Time jak vždycky Dj řekne: I say Justin, you say Bieber! Justin BIEBER! Justin BIEBER!  I say one, you say time! One TIME! One TIME! One Time bylo dost emotivní, přeci jenom jeho dá se říct první písnička! Vždycky když nám něco řikal, já mu nerozuměla, protože tam všichni ječeli jak pominutý:D (i já) Při Be Alright bylo největší ''ticho'' . Při Baby si samozřejmě jako vždy sundal tílko, to jsme ječeli jak pominutý, no a pak už jen Thank You! a byl pryč :(:(:(.



 Ještě jsme řvali JUSTIN JUSTIN JUSTIN JUSTIN ale už nepřišel, tak jsme pomalu odcházeli. Byla jsem totálně mimo. Volal mi taťka, kde jsem a já že si ještě koupim čepici a přijdu před halu. Koupila jsem si čepici Believe, i když jí nenosím, doma si jí třeba jen tak dám na hlavu a hlavně je to pro mě na památku. Ten večer jsem jí měla celou dobu na hlavě, i jsem s ní spala a ráno vstávala (lol) .



 Odcházeli jsme od haly do garáží a tam prodávali velký plakáty, jenže jsme s taťkou neměli drobný, tak jsme se na to vykašlali. Když jsme šli garážema, tak co nevidim, kolem mě šla OLLG (One Less Lonely Girl) , jenomže já jenom tupě čuměla a usmála se na ní, jí tekly slzy a pořád se usmívala. Měla jsem vybitej foťák a mobil měl hroznou kvalitu, tak jsem se na fotku vykašlala (doteď toho lituju) . No ale sedla jsem si do auta uplně mimo, taťka že musí jít zaplatit parkovný, tak ať počkám. Kouknu do leva a co nevidim. Vedle mě stálo auto a u něj Martin Harich, usmál se na mě, já na něj taky a zamával mi, jenomže mě opět nenapadlo se s nim vyfotit. Místo toho jsem ještě stihla vyfotit sebe , jenže tam skoro nejdu vidět (kvalita Nokie). Taťka přišel po asi 15 minutách a nesl v ruce ten velkej plakát!!!!!! Byla jsem strašně šťastná! Je oboustranný, z jedný strany takový a z druhý strany má tu patku nahoru a je tam v tílku :) . Ještě nám před halou dávali takovej časopis v němčině, ale já si ho vzala, protože na něm byl Justin :D




 Celou cestu jsem taťkovi vyprávěla, řikala jsem mu o tom, že Justina jednou potkám, že budu mít MnG a že určitě jednou přijede do Česka a já budu přespávat před hotelem a takhle :D :) Byla jsem neskutečně šťastná. Když jsme přijeli, mamka se mě hned vyptávala, ale já byla prej uplně mimo, jen mi svítli oči a usmívala se. Druhý den jsem přidávala fotky a psala si s kamarádama, který se mě hned vyptávali. Byl to fakt nejlepší den v mým životě. 





Jedno video jsem i zveřejnila na YouTube, ale není tak kvalitní a hlavně se omlouvám za roztřesení, ale snad chápete. TADY 


Doufám, že se tento delší článek líbil a určitě zanechte koment! 
Kisses, -Lery:*











2 komentáře: