sobota 15. března 2014

My favourite youtubers

Heyyy,
 dnešní článek bude o mých oblíbených youtuberech/youtuberkách. Ať už budou z Česka, nebo jiných zemí. Na YouTube sleduju hodně, hodně lidí, ale sem jsem vybrala ty moje TOP a hlavně ty, na nichž kanály byste měli nahlédnout.



 Začnu asi českou scénou a obecně beauty scénou. 

Teri Blitzen

 Na Teri jsem narazila, když nahrála asi tak 5. video, byla mi od začátku hrozně sympatická a strašně jsem jí záviděla její krásu, hlas, úsměv, prostě všechno. Od té doby nezmeškám ani jedno její video a musím říct, že se zlepšuje a zlepšuje. Vždycky mi zvedne náladu a její videa jsou ohromně kvalitní! Určitě to dotáhne k 50k odběratelů, tomu věřím! Už teď bude mít za chvíli 20k! Je to neuvěřitelný! Na její kanál můžete zavítat ZDE


Jednou bych se s ní chtěla potkat a popovídat si s ní. Doufám, že se mi jednou povede udělat sem na tento blog rozhovor s ní :) . Navíc Teri krásně zpívá!!!! 


Makyna016

 Maky sleduju od začátku a to díky Lenče a Myšce. Lenča s Myškou totiž pořádaly takovou akci, kdy k nim mohli přijet fanoušci a přespat u nich v létě, taky jsme tam chtěla a lituju že jsem toho nevyužila, protože bych poznala Lenču a Myšku a Maky! Pamatuju si jak přestala točit a měla pauzu a pak když nahrála další video tak jsem šílela!!! Maky se ve své tvorbě také čím dal víc zlepšuje a věřím že to dotáhne daleko stejně jako Teri! Navíc jsem strašně ráda že se s Teri daly dohromady a jsou z nich nejlepší kamarádky, protože jsou to moje nejoblíbenější youtuberky z Česka.


Také bych se s ní strašně ráda setkala, protože je určitě, jako Teri, hodná, vtipná a dá se s ní bavit :) . Její kanál naleznete ZDE.  


Jull o'Brien

 Opět se jedná o českou youtuberku. Tato slečna je na YouTube krátkou dobu, ale její videa jsou kvalitně zpracovaná, navíc má moc příjemný hlas a hezky se na ní kouká. Určitě na ní koukněte, já jsem si jí moc oblíbila! :) 


Na její kanál se dostanete pouhým kliknutím SEM :) 




Smilebuddiesxoxo

 Tuhle holčinu jsem našla díky tomuhle videu :) : https://www.youtube.com/watch?v=HNPWAKAmvgY
Už dlouho jsem toužila po iPhonu a tak jsem sjížděla videa o krytech a slintala :D . Hned jsem se do ní zamilovala ♥ :D . Je naprosto úžasná, dokonalá a od tý doby musim vidět každé její video! Navíc MILUJE Justina jako já a už jí followl na twitteru a několikrát rtweetnul!!! Navíc jí jde moc hezky rozumět anglicky a videa má kratší, hezky sestříhané, tak vás to nenudí :) 


Určite se na její kanál koukněte! Tady :) .

MakeupbyMandy24

 Tuto youtuberku sleduju už taky celkem dlouho. Je nehorázně krásná, sympatická a ohromně mi připomíná herečku Ashley Benson (mojí fav) . Abych se přiznala, tak jsem dlouho na její video nekoukla, ale pořád je jedna z mých nejoblíbenějších! Má úžasnou postavu a styl :) 



Její kanál ZDE :) .


Zoella

 Myslím, že jí určitě znáte. Je to hodně známá britská youtuberka. Je naprosot úžasná! Natáčí jak beauty videa, tak i jiné a je fakt úžasná! Já mám brity ráda v tom, že jim dobře rozumíte a přitom se tedy učíte anglicky :) 


Strašně jsem si oblíbila i jejího bratra (ThatcherJoe) ♥ 


Naprosto miluju tohle video :D : http://youtu.be/NYYq6emG5ug 


Zoelly channel ZDE :) .


A TEĎ  BOY-YOUTUBERS 

TVTwixx

 TVTwixx sleduju snad od prvního videa. Jejich videa jsou nehorázně vtipný, dobře zpracovaný a kluci jsou fakt skvělý! Mám je strašně ráda, jejich videa jsou bezchybný :D :) .


Určitě koukněte na jejich kanál , TADY :) .


JacksGap

 Jack a Finn Harries jsou hodně, hodně známý youtubeři, takže je asi znáte :) . Já je oba teda miluju. Jsou hrozně krásný, vtipný a mají kvalitní videa! Jsou to britové, takže jim jde skvěle rozumět!



Jejich kanál ZDE :) .



Doufám, že se vám článek líbil a do komentářů mi klidně napiště vaše oblíbené youtubers :) 

XOXO, Lery :* 









1 komentář: