pátek 14. března 2014

Alpy 2014

Zdravím všechny!
 Dnešní článek bude o horách, kde jsem teď byla na 4 dny, bylo to v Rakousku, v Alpách, Saalbach a bylo to naprosto úžasný. Hned bych se tam vrátila!
 Začnu cestou. Přijel pro nás mini bus, já jsem měla štěstí a měla jsem jednosedačku, takže jsem seděla sama 3:) . Celou cestu jsem poslouchala písničky a četla v Cosmopolitanu, protože tam byl rozhovor s Ash Benson-moje nejoblíb. herečka, poslouchala jsem celý album DEMI, Bangerz, Believe, Believe Acoustic, Stars Dance, prostě známe. 



 Když jsme dojeli bylo tak 17:00, ubytovali jsme se. Byli jsme ubytovaní v rodinném penzionu, byl čistý, ale jídla byly otřesné, ale fakt že jo. Penzion neměl wifi, takže jsem se na wifi připojovala jen na sjezdovce, kde zase byla všude, takže aspoň tak! Kdo sleduje můj instagram (mrsvaleriee), tak určitě ňáké fotky viděl, takže sem dám i ty, co jsem nikde nezveřejnila. Druhý den jsme měli snídani v 7:30, bylo to otřesný vstávání! Následně v 8:30 jsme odjížděli na sjezdovku. Byl to úžasnej pohled pohlížet na ty krásný hory! Strašně jsem se těšila♥♥♥. Vyjeli jsme kabinkovou lanovkou nahoru a já nevěřila svým očím, tak nádherný to nahoře bylo!!!!! 




Vyšlo nám skvělý počasí, měli jsme celý dny slunečno! Až jsme někdy museli do mikin, protože bylo hrozný teplo 3:) . 



Sjezdovky byly vždycky perfektně upravený a jezdilo se famózně. Pak když už jedete čím dál víc dolů, je to mokrý a nestojí to za to, ale čím výš jste, tím lepší to je! 




Tady jsou fotky z lanovky :) 










Vůbec se mi odtamtud nechtělo jet, bylo to strašně skvělý a doufám že se tam zase podívám co nejdříve!


Jinak se omlouvám za mojí opět delší absenci, ale bylo toho teď dost! Snad to pochopíte! 

Kisses, Lery:*




Žádné komentáře:

Okomentovat