pondělí 17. února 2014

before i die

Ahoj!
 Je tu další článek a bude to before i die, což spočívá v tom, že vám sem dám několik obrázků, co bych v životě chtěla udělat 'před smrtí' prostě co bych si přála, dá se říct, nevím, jak to přeložit, je jich dost a to je to tak čtvrtina z toho co mám v počítači. No nic, jdeme na to:) I když vím, že si to dokážete přeložit, přeci jenom tam vždycky napíšu překlad.

potkat Justina Biebera

říct Justinovi, jak moc pro mě znamená



potkat Selenu Gomez

potkat Miley Cyrus

potkat Demi Lovato

potkat každého mého idola

jet na výlet s přáteli

stát pod Hollywood nápisem

chodit na ''chodníku slávy''

žít v mém vysněném domě

vlastnit boty doc martens

nakupovat v New Yorku

navštívit Paříž

procestovat svět

jet do Kalifornie

jet na výlet z New Yorku do LA

jet na Hawaii

být zamilovaný do někoho, kdo mě bude milovat

být na módní přehlídce

jít na letiště a koupit si letenky na náhodný let

mít dlouhé vlasy

navštívit Austrálii

plavat s delfíny

jít do taxi a zařvat ''sledujte to auto''

 mít šatník(šatník v kterém se dá chodit)

zažít Vánoce v NY

potkat herce PLL

aby se mi splnily všechny sny





Toho co bych chtěla zažít, nebo co bych si přála, je opravdu mnoho ale vybrala jsem prostě pár těch co mám v PC:)

XOXO, Vaše Lery:*


















2 komentáře:

  1. Skvělé!
    Úžasný nápad takhle s těma fotkama. :) Já takové články sice nepublikuji, ale sdělení formou obrázků je dokonalé! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :) jsem ráda že se líbí :) určitě udělám víc článků v tomto stylu :)

      Vymazat