čtvrtek 6. února 2014

What's in my school bag

Čaute všichni,
 dneska je tu článek, co jsem 'slibovala' o mém školním batohu, nevím, jestli je to zrovna záživné téma, nebo zábavné, ale někdo mi to napsal na ask, tak jsem si řekla, že to teda udělám. V mým batohu není nic extra, takže to bude kratší článek a pro někoho z vás možná o ničem, ale proč ne.


Můj batoh je značky Dakine, určitě znáte, nevím, jak se jmenuje přesněji, sháněla mi ho mamka, ale mě se strašně líbí a mám ho moc ráda, je dost prostorný.



V nejmenší kapsičce nahoře mám většinou věci, které chci mít pořád po ruce a to je mobil, balzámy na rty, gumička, spínátko, lístky na oběd, vosk na rovnátka a sluchátka.


Další je největší kapsa a tam mám samozřejmě učení. To jsem vám samozřejmě nefotila, ale vyfotila jsem vám penál a diář. Diář jsem si dělala sama a bez toho bych byla nahraná.


Můj penál se mi osobně nijak nelíbí. Proti červený nic nemám, ale nikdy to nebyla moje fav barva. Doufám, že nejsem jediná a že to taky znáte. Koupíte si novej penál a řeknete si, tak, teď zůstane čistej, za pár dní už na tom jsou nápisy:) ano, tak to mám já!


 Další kapsa je celkem nacpaná věcma, potřebnýma, i nepotřebnýma.


Jsou tam dá se říct 'kosmetický' věci jako krémy na ruce(ty nesmí chybět) a antibakteriální gel, pak pilník, ten tam mám krátce,ale vyplatí se to! A zrcátko.

A pak tam mám brejle(dioptrický), peněženku, nůžky a lepidlo.


No a pak takovou malou lékarničku, kde mám prášky na bolest(když mě třeba bolí hlava) a pastilky na bolest v krku.


To je všechno co je v mém batohu. Není to nic velkého, ale snažila jsem se, omlouvám se za horší kvalitu fotek, je to focené mobilem, na co nejlepším světle.

XOXO, vaše Lery









1 komentář: