čtvrtek 23. ledna 2014

Jak pečuji o pleť 2014

Ahojte všichni!

 V první řadě se vám chci omluvit, že jsem strašně dlouho nic nepřidala a fakt se za to stydim, ale nebyl čas, nebyla nálada a chtěla jsem se na to i vykašlat. Vím, že můj blog nečte tolik lidí, možná nikdo, možná jeden člověk, ale to je jedno, přeci jenom to chci napravit!
 Dnešní článek, jak už jste si mohli všimnout je o mé péči o pleť. Já se o pleť snažím starat co nejvíc, nejlíp, ale zase to moc nehrotím. Ukážu vám moje hlavní věci na pleť a vždycky vám k tomu něco málo napíšu, budu se snažit i cenu a kde se dá zakoupit. Jinak moje pleť je normální až smíšená a mám problémy s černými tečkami. Začneme ránem.

RÁNO

Ráno si pleť pouze vyčistím pleťovou vodou od Nivei. Je na normální až smíšenou pleť, takže přímo pro mně! Tahle pleťová voda mi nejdřív vůbec nevyhovovala, protože z ní jde mírně cítit alkohol a mě to prostě vadilo, teď jsem si zvykla a ta vůně je mi kupodivu příjemná. Koupila jsem jí v DM, okolo 100,-.



A pak se namažu krémem, používám opět od Nivei a uplně ho zbožňuju. Příjemná vůně, příjemná konzistence, rychle se vstřebá a prostě nemám co dodat, je úžasnej!!! Koupila jsem ho v DM, ale dá se koupit kdekoliv, stál okolo 50,- ten nejmenší, ten velký už je třeba i okolo 160,-.



VEČER

 Večer si pleť čistím více, samozřejmě, nejdřív se odlíčím. Tolik se nemaluju, jen řasenka, korektor, pudr a jde se, ale stejně je odlíčení důležité! Oči i obličej si odličuji micelární vodou od Loreal Paris, kterou jsem dostala k Vánocům, strašně jsem si jí přála a stojí za to! Příjemně a dobře odlíčí oči, i obličej, mírně po tom lepí obličej, ale to po každé micelární vodě. Sehnat se dá v DM, Rosmanu, ale viděla jsem jí v Albertu a Tescu. Stojí asi 100,-, takže skvělý! 


Poté si pleť vyčistím peelingem, z důvodu, že mám černé tečky, se snažím každý den. Na fotce jsou dva peelingy a oba jsou super! Clean&Clear jsem používala hodně, tak už tam mám málo, je to krémový peeling a je fajn, Freeman jsem dostala k Vánocům, protože jsem ho strašně chtěla a oplatilo se to, krásně voní, je příjemný a pomáhá mi. Ani jeden nevysušuje pleť, protože se jedná o krémové peelingy. Měla jsem peeling z Lidlu od Cien, protože o něm všichni básnili, ale mě vůbec nevyhovoval, vysoušel pleť a nic nedělal. Oba peelingy sežente opět v DM, Rosman, Albert, či Tesco okolo 100-140,-.


A potom dvakrát do týdne je čas na masku! Mám tuto opět od Freeman, což je značka, která mi je opravdu sympatická a oblíbila jsem si ji. Je to kaolinová pleťová maska, která má čistit, oživovat a zklidňovat pleť. Konzistenci má celkem tuhou a barvu takovou mint zelenou, vždycky když si to nanesu, tak si přijdu jak fantomas, hezky voní a je příjemná. Maska se má smýt po tom, co zcela zaschne, řeknu vám, když tahle maska zaschne, to nehnete ani brvou, je to fakt síla! Ale účinkuje, pleť je po tom jemná, hydratovaná, vyčištěná, já mám tu masku moc ráda! A kde jinde jí sehnat než opět v DMRosmanAlbert, či Tesco okolo 100-140,-.


Potom si zkontroluju jestli se mi neobjevil nějaký ten pupínek, a pokud ano, nanesu na něj tento gelík, který je od  Clean&Clear a stojí za to! Nanesete to dva večery za sebou a pupínek je pryč! Asi by to nepomohlo člověku, co má akné po celém obličeji, ale pokud nanášíte lokálně jen na pár pupínků, jako já, tak to zaručeně pomůže! Nevím, kde se dá sehnat, dostala jsem ho od taťky a je to dávno a mám pocit, že byl ze zahraničí, ale třeba ho budou mít i tady! 


A nakonec se pořádně namažu krémem, který už jsem tu zmiňovala! 

Doufám, že se vám tento článek líbil, určitě zanechte komentář s nějakým vaším tipem a určitě se těšte na více článků, když už je pololetí pryč! 

Příští článek bude nejspíš: Bieber collection 2014

XOXO, vaše Lery




1 komentář: